Anielski wpływ magii

Ilekroć myślę o aniołach przebaczenia, do wnętrza moim umyśle pojawiają się przeróżne barwy. Widzę uzdrawiające promienie zieleni, ciemną kier lojalności, barwa żółty symbolizujący poczynania również szczęście, lazurowy spętany z leczeniem a komunikacją… Anioły przebaczenia wspierają nas we wszystkich tych kwestiach a do wnętrza wielu innych obszarach życia. Są to kapitalnie uzdrawiające istoty, które usilnie chcą nam brać udział w osiąganiu przebaczenia.Jakiś pora temu w trakcie prywatnej sesji z pewną uroczą trzydziestokilkulatką ukazał mi się imponujący serafin odziany w piękną złotą szatę. Miał błękitne oczy, wysokie kości policzkowe, kwadratową szczękę a złociste pukle na głowie. Istota ta wyglądała przeto na kształt konwencjonalny anioł. Moja klientka nosiła w środku swoim wnętrzu multum frustracji i bezwzględnych myśli dotyczących siebie, innych ludzi, zaś poniekąd Boga. Czuła się bezsilna dodatkowo zagubiona. Wszystkie relacje w środku jej życiu się rozpadły. Miała problemy wewnątrz kontaktach spośród rodzicami, jej dotychczasowi partnerzy ją zdradzali, a postać, którą darzyła zaufaniem, pożyczyła odkąd niej kasa tudzież nigdy ich negacja logiczna oddała. Była niezadowolona ze swojej kariery zawodowej tudzież miała impresja, że jej zgromadzenie jest więzieniem, i negacja logiczna domem jej duszy. Była u kresu wytrzymałości dodatkowo uważała wyznaczona wizyta ze mną za ostatnią deskę ratunku. Podczas sesji pomogłem jej uznać wszystkie minione wydarzenia. Wspólnie obserwowaliśmy jej gniew, frustrację zaś wiele innych emocji, które pierwej pozostawały do wnętrza ukryciu. Miałem węch, że moja klientka za chwilę wybuchnie.W pewnym momencie archanioł odziany do wnętrza złotą szatę zbliżył się aż do niej i objął ją swoimi skrzydłami. Kobieta zaczęła płakać oraz wyznała: – Czuję naokoło siebie ciepło. Powiedziałem jej: – Widzę pięknego anioła, który obejmuje cię swoimi skrzydłami. Jest tu, żeby przynieść ulgę do wnętrza uzdrowieniu twojej osoby także poprowadzić cię w środku kierunku szczęścia. Z jakiegoś powodu byłem pewien, iż taki przed chwilą jest cel ujrzanej przeze mnie istoty. Anioły w wielu przypadkach obdarowują nas tego rodzaju instynktowną wiedzą. Po prostu zasiewają swoją nius w środku naszym umyśle. Niezależnie od chwili tego, innymi słowy uważamy się zbyt mass-medium, to znaczy nie, iskierka ich obecności rozpala wewnątrz nas wewnętrzną świadomość. Moja klientka zanosiła się płaczem, uwalniając się od czasu bólu, który nosiła do wnętrza sobie od chwili wielu tygodni, miesięcy, zaś nawet lat. Widziałem, że czuje prawdziwą ulgę. Siedziałem jak jeden mąż z nią wewnątrz moim gabinecie dodatkowo trzymałem ją w ciągu rękę, gdy uwalniała się od chwili całego swojego gniewu tudzież frustracji. Anioł obejmował ją swoimi skrzydłami, oraz na stoliku przedtem nami dotychczasowy rozłożone anielskie karty. Powiedziałem jej, iż jest w bezpiecznym miejscu.Kiedy w końcu białogłowa odetchnęła z ulgą, zapytałem ją: – Jaki będzie twój kolejny stadium? Jak brzmi twoja instynktowna pouczenie? Do końca życia nie zapomnę tego, co wydarzyło się później. Kobieta zrobiła nasycony wdech dodatkowo powiedziała: – Jestem gotowa darować! Anioł tak jak zaczął płakać. Wyjawił mi, iż jest aniołem przebaczenia oraz że na wskroś kompletny Chronos towarzyszył tej kobiecie a wierzył, że pewnego dnia uda jej się wybaczyć. Ze wzruszeniem patrzyłem, jakże ta istota żywa zbudowana spośród czystego światła marynata się łzami radości. Anioły przebaczenia nie mogą na nas napierać ani oznajmiać nam, co powinniśmy zrobić. Mogą jednakże użyczać nam wsparcia spośród nadzieją natomiast wiarą, że do wnętrza końcu osiągniemy nasz maksymalny potencjał. Świętą misją anioła, który ukazał mi się w ciągu opisanej w górę sesji, było poprowadzenie mojej klientki w odniesieniu do wolności oferowanej przez przebaczenie. Wy podobnie możecie poprosić anioły przebaczenia do swojego życia.

Wiosna jest porą roku, w czasie której doszukujemy się najróżniejszych znaków, jakie ma dostarczać nam przyroda. Wypatrujemy bociana, który przypuszczalnie sprowadzić fart, wsłuchujemy się do wnętrza kukanie kukułki, spośród wyjątkową energią zabieramy się w środku wiosenne porządki, które spośród kolei mają wymieść złą energię z wszystkich kątów do wnętrza domu Wiosna to magia początku. Wiosna to świetna czas do podejmowania pierwszych kroków pod adresem magii, zaklęciom, wróżebnym rytuałom. Z jej nadejściem otwiera się poprzednio nami inna rzeczywistość. Jedni mieć ochotę będą niezwykłej natomiast szalonej miłości, inni zaś rozglądać się będą wewnątrz nową pracą, zwłaszcza taką, w środku której jest dozwolone nabawić się własną twórczość. Przed laty wsłuchiwano się w środku kukania kukułki, których stan oznaczała na przypadek poziom dzieci wewnątrz rodzinie, innymi słowy była dobrym znakiem na napad pieniędzy. Natomiast, gdy smarkula zobaczyła pierwszego bociana wewnątrz locie, wierzyła, że w tej chwili opuści postać panieński. Dzisiejsze zwyczaje nakazują, iżby wraz z wiosną pozbyć się niepotrzebnych rzeczy z szaf robiąc obszar na ubrania przyszłego partnera. Koniecznie trzeba zabić spośród domu zeschłe bukiety, potłuczone dodatkowo popękane naczynia. By wywlec czułość pożądane byłoby także poddać się magicznym rytuałom. Oto kilka spośród nich:Na drewnie jabłoni wytnij runę miłości. W trakcie jej wykonywania trzeba sobie zwizualizować przyszłego partnera. Ten maskotka trzeba nosić ze sobą za pośrednictwem trzy dni. A wewnątrz nocy umieścić go przy poduszką. Po trzech dniach trzeba fetysz wyrzucić do płynącej wody – rzeki bądź potoku.Kup cebulkę kwiatów: hiacyntu, tulipana czyli żonkila. Przed włożeniem jej do ziemi należy pod ptak wrazić numer kartki, na której czerwoną kredką piszemy nazwa ukochanego. Pielęgnując oraz podlewając kwiat, w środku każdym ogółem trzeba wizualizować sobie nasz nadchodzący związek.Potrzebne będą duet liście. Na jednym z nich piszemy nasze miano, natomiast na drugim imię ukochanego. Oba korona drzewa związujemy czerwoną nitką czy też wstążką. Codziennie, na skroś trzy dni, wypada powyżej nimi dumać wyobrażając sobie narastające wspólne uczucia. Następnie listowie należy spalić, tudzież popiół wysypać poniżej drzewem jabłoni. By zachęcić chłopaka, ewentualnie dziewczynę do pierwszego pocałunku powinno się na kawałku kartki narysować serce. W środku wypisać nazwa obiektu naszych uczuć zaś odbić szkic ust pomalowanych szminką. Po trzech dniach kartkę spalić powyżej czerwoną świeczką i popiół rozproszyć z wiatrem. Pocałunek będzie ponętny natomiast gorący.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Magiczne klątwy

Życie w czakrach

Święto medytacji